понедельник, 16 декабря 2013 г.

Модуль8- Модуль9

Оцінювання діяльності учнів у проекті. Диференціація навчання різних учнів

   Учнівські приклади ви вже створили в модулі 7. Тепер попрацюємо над створенням матеріалів для оцінювання цих матеріалів, динаміки роботи груп, диференціації різних учнів, роботи з обдарованими дітьми тощо.

Знову пропоную вам переглянути цікаві приклади оцінювання та організації самооцінювання:

  1. Журнал продвижения групп в проекте (зверніть увагу: таблицю створено засобами google-таблиці! це зручно - зберігається відразу на вашому Google-диску і вже має своє посилання для вивантаження на вікі-сторінку). Або ще так: Продвижение групп по проекту
  2. Бланк рубрик по самооценке вклада в работу группы (такий бланк можна створити як опитувальник  з окремими запитаннями або у вигляді сітки, і нехай учні заповнюють і надсилають вчителю!);
  3. Критерии оценивания работы группы в ходе проекта (пропоную подібні таблиці створювати в google-формах, обираючи тип елемента - сітку!);
  4. Критерии оценки презентации
  5. Критерии оценивания web-сайта
  6. Критерии оценивания wiki-статьи Вариант 1
  7. Критерии оценивания wiki-статьи Вариант 2
  8. Итоговое оценивание работы групп
  9. Критерии оценки мультимедийной презентации группы
  10. Критерии оценки публикации (буклета)группы
Ви вже маєте свої власні ідеї? Це добре! Починаємо працювати:

Завдання: оформити оцінювання таким чином, щоб у вас різні матеріали були подані в одному з виглядів:
  1. google-форма (з використанням типу даних у вигляді сітки, опитувальника);
  2. google-таблиця (наприклад, відображення динаміки роботи груп);
  3. google-документ;
  4. документ, вивантажений в SlideShare (будь-який з критеріїв оцінювання, наприклад)

Вправа 4. Перегляд та внесення змін до Плану вивчення теми
  Тепер, коли ви переглянули свій приклад учнівської роботи, ви можете внести зміни до Плану вивчення теми. Під час роботи над прикладом учнівської роботи ви, можливо, помітили, що для виконання деяких частин учнівського проекту потрібно зробити додаткові інструкції для учнів або змінити форму оцінювання. Також ви, мабуть, з’ясували, що записані вами стандарти та вимоги програми, написані вами навчальні цілі дуже обмежені або занадто широкі для цього проекту. У цій вправі ви переглянете свій план оцінювання та зміните чи модифікуєте інші розділи вашого Плану, особливо розділи Діяльність учнів, Стандарти, Програми та Навчальні цілі
Заповнюємо рефлексію модуля 8!



Комментариев нет:

Отправить комментарий