воскресенье, 24 ноября 2013 г.

Модуль-3

Шановні колеги, ви готові виконувати завдання модуля 3?
Гадаю, що так!
Отже, в модулі 3 вам необхідно ретельно розібратись з наступними питаннями:


1. Продовжуємо заповнювати План вивчення теми - Державні стандарти:
  1)  Відкрийте План вивчення теми з папки Plany вашого Портфоліо. 
  2) Завантажте веб-сторінку www.mon.gov.ua, де розміщені українські державні освітні стандарти з відповідної вашій темі освітньої галузі та навчальні програми.У Стандартах знайдіть потрібну освітню галузь: Державні стандарти (клацніть по цьому посиланню).
  3) Знайдіть на сайті навчальну програму вашого предмета і знайдіть у ній тему, яку будете розробляти. 
  4) Перегляньте державні освітні стандарти та навчальні програми й оберіть ті, які стосуються вашої теми. Скопіюйте та вставте у свій План вивчення теми якомога більше вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм, які стосуються вашої теми.

2. Розробка Основних запитань: ключових, тематичних та змістових.
Ключове запитання - загальне, на нього не існує однозначної відповіді, воно стосується великих ідей та вічних філософських концепцій та цінностей. Часто Ключове запитання стосується декількох предметів і допомагає учням зрозуміти, яким чином ці предмети пов’язані між собою. 
Тематичні запитання проекту пов’язані з проектом безпосередньо та сприяють дослідженням для пошуку відповіді на Ключове запитання. На Тематичні запитання проекту також не може бути однозначної відповіді. Ці запитання допомагають учням продемонструвати, наскільки вони розуміють головні концепції теми. 
Змістові запитання – конкретні запитання, що базуються на фактах та мають обмежену кількість правильних варіантів відповідей. Часто запитання з навчального матеріалу стосуються означень, розпізнавання та загального пригадування відомостей та даних. Змістові запитання схожі на запитання в тестах. Змістові запитання – це важливі доповнення до Ключового запитання та Тематичних запитань проекту. 

Перегляньте приклади Основних запитань у Вправі 3 модуля 3.

Сформулюйте ключові, тематичні та змістові питання до свого проекту та запишіть їх в План вивчення теми.

3. Виконати Вправу 6 модуля 3: Робота з планом вивчення теми - Діяльність учнів (прописати в вашому плані діяльність учнів: взяти з програми вимоги до вмінь, навичок учня, пов'язати їх зі змістовими питаннями).

4. Розробити форму-опитувальник засобами Google-форм (для опитувальника оберіть будь-які тести, які є в вашому методичному арсеналі до даної теми або запропонуйте власний авторський варіант):
  1) перейдіть на нову вкладку браузера Google Chrom і зайдіть під своїм акаунтом gmail (див. Модуль 1 рис. 5-8).
  2) зі списку служб оберіть Диск Google:
  3) Порада: створіть на своєму диску Google папку, наприклад, "Тренінг Intel-10" (до неї можна збирати всі необхідні для тренінгу та портфоліо  проекту матеріали): клацнути по кнопці 
обрати зі списку "Папка": 
у вікні, що з'явиться, ввести назву вашої папки та клацнути по кнопці "Створити":
Ввійдіть до створеної папки: просто підведіть вказівник миші до назви папки і клацніть 1 раз:
Перевірте, що ви дійсно ввійшли до потрібної папки: її назва повинна відобразитись у верхньому рядку:

4) Тепер переходимо до створення Google-форми:
  • клацнути по кнопці 

  • оберіть зі списку "Форма":


  • у вікні, що відкриється введіть назву форми (під цією назвою вона буде збережена в папку) та дизайн оформлення вашої форми (доречний змісту):
  • розпочинаємо роботу над заповненням форми у вікні редагування:
  • в рядок "Назва запитання" вводимо перше запитання тесту, анкети тощо: 
  • обираємо тип запитання клацнувши по трикутнику-стрілочці біля назви "Множинний вибір" - з відкритого списку обираємо потрібне: 
Текст - учень повинен ввести текст у запропоноване поле (наприклад, своє прізвище та ім'я або клас, ввести правильну відповідь до запитання тощо):
Текст абзацу - те ж, що й текст, але відводиться більше поле: 
Множинний вибір - з усіх варіантів можна вибрати лише один: 
Прапорці - можливість вибору декількох варіантів: 
Виберіть зі списку - у випадному списку варіантів треба вибрати один: 
Шкала - проти запитання обрати варіант відповіді за шкалою (набір цифр у шкалі можна змінювати на потрібні при створенні форми): 
Сітка - запитання та відповіді подаються у вигляді таблиці-сітки (є можливість ввести запитання в рядках та варіанти відповідей на них в стовпцях): 
Дата - вводиться дата (наприклад, дата народження або дата заповнення форми тощо):


Час - вводиться час:  

  • поступово і уважно заповнюємо потрібні поля (запитання, варіанти відповідей) і після кожного запитання обов'язково натискаємо кнопку "Додати елемент": 
  • після завершення заповнення всіх запитань і відповідей форми обов'язково натискаємо кнопку Готово
  • Примітка: якщо на запитання потрібно обов'язково відповісти, наприклад, обов'язково ввести ім'я та прізвище тощо (в цьому разі учень не має змоги перейти до наступного запитання), при заповненні полів запитання під час створення форми треба встановити прапорець біля помітки "Обов'язкове запитання": 

До запитання можна додавати будь-яке зображення:

  • Додайте новий елемент;
  • Введіть запитання, що стосується вашого зображення в рядок "Назва запитання";
  • Оберіть тип запитання і заповніть варіанти відповідей;
  • В рядку меню форми оберіть пункт "Вставити": 
  • Оберіть зі списку "Зображення": 
  • На екрані з'явиться вікно з пропозицією вставити зображення. Зображення можна вибрати декількома способами: 
1 - клацнути по кнопці "Виберіть зображення для завантаження" (відкриється вікно, в якому вибираємо потрібну папку на вашому комп'ютері і потрібне зображення) або перетягти зображення  з папки на вашому комп'ютері у рамку з написом "Перетягніть зображення сюди":


2 - у списку зліва обрати потрібний варіант (можна завантажити з диску Google, виконати пошук в Інтернеті, ввести URL-адресу файлу зображення (скопіювати адресу зображення, яке ви знайшли в Інтернеті (клацнувши на зображенні правою кнопкою миші, вибрати команду "Копіювати URL-адресу зображення"), зробити знімок через веб-камеру): 
  • Виділіть потрібне зображення у папці та клацніть на кнопку Вибрати:

  • Після вибору малюнку він з'явиться у вікні форми:
  • за допомогою маркерів на синій рамці навколо малюнка можна змінити розмір зображення (зменшити або збільшити)
  • по закінченні ваша робота матиме приблизно такий вигляд:







      



3 комментария:

  1. Ірино Семенівно, як в опитувальнику вставити формулу?

    ОтветитьУдалить
  2. Я зробила, але не знаю чи вірно. Вийшло, здається непогано. У Word створила автофігуру прямокутник і додала до неї текст, створила формулу і зберігла цю формулу з автофігурою як малюнок. Потім в формі натиснула вставити малюнок і вставила свій малюнок з формулою. У назві малюнка прописала питання, а під малюнком додала вибрати правильну відповідь. Отрималося запитання з формулою. Сподіваюсь, моя відповідь Вам допоможе.

    ОтветитьУдалить
  3. Оля, молодець!!!
    Можна зробити без автофігур. Взагалі всі малюнки (фото, оформлені написи, WordArt, SmartArt, графіки, формули тощо) дуже добре зберігаються в PowerPoint: просто на слайд вкинути потрібний об'єкт, клацнути по ньому правою кнопкою миші і обрати "Сохранить как рисунок..." - зберегти в потрібну папку і використовувати, де потрібно.
    Для інших курсантів уточню: щоб вставити зображення або відео треба: в меню при створенні форми обрати "Вставити-Зображення" або "Вставити-Відео".
    Удачі!

    ОтветитьУдалить