понедельник, 18 ноября 2013 г.

Модуль-1

Вітаю вас, шановні учасники тренінгу!
Ви розпочинаєте роботу над модулем 1.
Звертаю вашу увагу на те, що кожен повинен уважно прочитувати матеріали модуля в електронному посібнику "Навчання для майбутнього"

Що потрібно виконати в модулі 1:

1. Створити та активізувати власну вікі-сторінку (ваш акаунт повинен бути синього кольору)
(рис. 1)
2. Заповнити розділ "Про мене" (вказати прізвище, ім'я, по батькові, місце роботи, посаду):
    1) перевірити, чи ввійшли ви під своїм акаунтом (у рядку рис. 1 відображено ваше ім'я);
    2) проти напису "Про мене" в кінці рядка клацнути по посиланню: ред.
    3) двічі натиснути Enter (відстпити 1 порожній рядок від напису =Про мене=)
    4) ввести власні дані (щоб вводити з абзацу треба завжди натискати Enter двічі)

3. Вставити фото: 
  1) перевірити, чи ввійшли ви під своїм акаунтом (у рядку рис. 1 відображено ваше ім'я);
  2) проти напису "Про мене" в кінці рядка клацнути по посиланню: ред.
  3) двічі натиснути Enter (відстпити 1 порожній рядок від напису =Про мене=)
  4) клацнути по кнопці "Файл" на панелі інструментів
рис. 2
     з'явиться напис [[Файл:Example.jpg]]
   5) замість Example введіть власне прізвище та ім'я
   6) клацніть по кнопці "Зберегти сторінку" (внизу під редагуванням): 
рис. 3
   7) на сторінці з'явиться червоний напис, наприклад: Файл:Аман Ірина.jpg
   8) клацніть по ньому - відкриється вікно "Завантажити файл":
рис. 4

   9) клацніть по кнопці:  
   10) завантажте файл з диску - виберіть його з потрібного місця (на комп'ютері, на флешці тощо)
   11) клацніть по кнопці 
   12) поверніться до своєї вікі-сторінки - там є фото, але у збільшеному вигляді
   13)  проти напису "Про мене" в кінці рядка клацнути по посиланню: ред.
   14) допишіть до напису файлу: |300px. Наприклад: [[Файл:Аман Ірина.jpg|300px]]
   15) знову збережіть сторінку (рис. 3)

4. Створити папки на флешці або на робочому столі (див. Вправа 3 Модуля 1)
5. Створити власний блог-щоденник навчання на тренінгу:
   1) відкрити нову вкладку в Google Chrom:
рис. 5
   2) ввійти в Google.com.ua (ввести цю адресу в рядок адреси - вгорі!): 
рис. 6
   3) ввійти під своїм акаунтом (адреса вашої пошти на gmail  та пароль до неї)
Увага: якщо активізовано сторінку іншого користувача, з неї попередньо потрібно вийти!!!!
Для цього клацнути по зображенню користувача і по кнопці "Вийти"
рис. 7

   4) у верхньому правому куті повинен відобразитись ваш акаунт, наприклад: 
рис. 8
   5) клацніть по кнопці "Служби": 
рис. 9
   6) розгорнеться список служб, в якому клацнути на "Більше":
рис. 10

   7) з нового списку вибрати Blogger
рис. 11
   8) У відкритому вікні відобразиться напис "Блоги пользователя (ваше прізвище та ім'я)". Клацніть по кнопці "Новый блог" (зліва вгорі).
      9) у вікні, що відкриється ввести назву блогу, адресу (на місці червоної рамки повинен бути ваш порядковий номер, який надав вам тренер), обрати шаблон оформлення блогу і клацнути по кнопці "Создать блог": 
рис. 12
   10) у вікні зі списком блогів проти назви вашого блогу "Щоденник навчання на тренінгу Intel-10" клацнути по кнопці "Создать новое сообщение": 
рис. 13
   11) В рядку Сообщение ввести: Модуль1. Рефлексія:
рис. 14
 12) ввести текст рефлексії (прочитати уважно посібник, відповісти на поставлені запитання та прописати свою власну діяльність під час проходження модуля)
   13) клацнути по кнопці .
   








  

Комментариев нет:

Отправить комментарий