Сподіваюсь, що всі прийоми, з якими ви ознайомились в блозі 4-го модуля сподобались вам і надихнули на створення нових навчальних матеріалів не лише до проекту, а й для звичайних уроків!
Переходимо до модуля 5 (Ура! Скоро екватор!).
Як і завжди досить уважно опрацьовуємо наш електронний посібник, обговорює поставлені питання. В кінці модуля пам'ятаємо про рефлексію!
Щодо практичних завдань модуля:
1. Вправа 1 - Спільна робота з електронними документами:
- кожен з вас створив в модулі 4 презентацію вчителя (прогляньте її ще раз, внесіть необхідні зміни, збережіть);
- ввійдіть до вашого Google-диску (див. Щоденник тренера - Модуль 3 - приклад створення форми);
- перейдіть до раніше створеної вами папки для тренінгу (клацніть по її назві - перевірте, щоб саме її назва відображувалась останньою вгорі);
- клацніть по кнопці "Створити" оберіть "Презентація":
- на екрані з'явиться вікно для вибору теми оформлення презентації, раджу залишити просто світлу (у разі, якщо презентацію ви будете створювати безпосередньо в он-лайн середовищі, то можна обрати тему із запропонованих або імпортувати іншу) - клацніть по кнопці ОК;
- виберіть меню Вставити - команду Імпортування слайдів (або Файл-Імпортування слайдів):
- у вікні, що відкриється натиснути "Завантажити" або "Вибрати файл з комп'ютера" (з потрібної папки вибираємо файл з вашою презентацією), після завантаження клацаємо по кнопці "Вибрати":
- у вікні "Імпортування слайдів" клацнути по слайдам, які ви обираєте (вони зафарбуються в рамку синього кольору), поставити прапорець перед "Залишити оригінальну тему" та клацнути по кнопці "Імпортувати слайди":
- всі обрані слайди розмістяться в новій google-презентації;
- клацніть на першому порожньому слайді правою кнопкою миші і оберіть з контекстного меню команду "Видалити слайд":
- ваша презентація вже автоматично збережена в папку на Google-диску, але без певної назви (просто "презентація"); перейменуйте її на "Презентація вчителя": Файл-Перейменувати:
- щоб переглянути вашу презентацію в режимі демонстрації, клацніть по кнопці
- надайте спільний доступ для ваших колег з групи, щоб вони мали можливість прокоментувати вашу презентацію: клацнути по кнопці "Спільний доступ" в правому верхньому куті вікна редактора:
- у вікні "Надання спільного доступу" скопіюйте електронні адреси ваших колег на gmail (їх ви знайдете в таблиці "Анкета учасників" на сторінці тренінгу вашої групи або за посиланням Адреси учасників) і вставте в поле "Запросити користувачів", після вставки всіх потрібних адрес, клацніть по кнопці "Надати доступ і зберегти":
- всі запрошені повинні прокоментувати роботу своїх колег, клацнувши по кнопці "Коментарі" - "Коментувати":
- у віконці, що з'явиться, ввести свій коментар, підтвердити кнопкою "Коментувати":
Примітка: коментувати треба згідно пропозицій у вправі 1: використати "стратегію 3-2-1":
- поставте три запитання;
- зробіть два позитивні коментарі;
- запропонуйте одну нову ідею.
2. Педрада: Як забезпечити виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій
Ви вже об'єднались у три групи. Для кожної групи на вікі-сторінці тренінгу вашої групи є завдання:
Педрада.Модуль 5
Педрада.Модуль 5
- Клацніть по посиланню з номером вашої групи.
- Прочитайте уважно завдання, обговоріть їх в своїй малій групі.
- Ввійдіть під власним логіном і паролем для Вікі (ваше прізвище та ім'я повинно відобразитись у верхньому рядку сторінки вікі.
- Клацніть по вкладці "редагувати":
- Ви перейдете в режим редагування вікі-сторінки:
- Натисніть двічі Enter, щоб ввести свою відповідь з абзацу. Запишіть свої думки щодо поставленого запитання.
- В кінці своєї відповіді клацніть по кнопці "Ваш підпис з часовою міткою":
- Після цього сторінка виглядатиме так:
- Клацніть по кнопці Зберегти сторінку внизу сторінки редагування. Збережена сторінка матиме вигляд:
- Таким чином, на сторінці видно, хто з учасників тренінгу відпрацював завдання.
3. Вправа 5. Оцінювання Інтернет-ресурсів:
- Уважно попрацюйте з посібником!
- Перегляньте приклади створення форм оцінювання веб-сайтів: перейдіть на вкладку "Ресурси" електронного посібника, клацніть на Використання Інтернету, оберіть Оцінювання веб сторінок.
- Продумайте, яким чином ви оформите форму оцінювання веб-сайтів, в якому середовищі (можливо, в текстовому редакторі, або у вигляді он-лайнової форми-опитувальника тощо).
- Створіть свою власну форму оцінювання веб-сайтів та збережіть її (або посилання на неї) в папку Navchalni_materialy.
4. Вправа 6. Робота з Планом вивчення теми:
- Відкрийте План вивчення теми та впишіть до розділу Діяльність учнів роботу учнів щодо пошуку та оцінювання ними веб-ресурсів та дотримання законів про авторське право.
- Перегляньте розділ Навчальні цілі і внесіть зміни в навчальні цілі, які можуть бути реалізовані при вивченні теми щодо здійснення учнями пошуку в Інтернеті, використання законів про авторське право та критичного оцінювання веб-ресурсів.
- Збережіть свій План.
Успіхів! Зустрінемось у модулі 6!
Ірино Семенівно, а стратегія 3-2-1 має бути витриманою в одному коментарі?
ОтветитьУдалитьЗвичайно!
ОтветитьУдалитьСправа в тому, що, не дивлячись на те, що прописуємо коментар ми начебто біля одного слайду, але, клацнувши по кнопці "Коментарі", побачимо всі.
На мою думку, все-таки краще коментувати конкретні слайди, якщо ви хочете щось особливо відзначити саме на ньому.
Шановна Ірино Семенівно, у мене біда! Завантажила на диск презентацію вчителя, переглянула і з'ясувала, що декілька слайдів спотворено. Що робити? Як виправити ці помилки?
ОтветитьУдалитьТой слайд, який спотворено, збережіть як зображення і вставте його до слайду в google-презентацію теж як зображення
Удалить