понедельник, 23 декабря 2013 г.

Модуль11

Модуль 11 - невже це кінець?!?! Аж не віриться!!! Ще й Новий рік не настав, а ми вже майже закінчили тренінг! 
Але... Як пошуткувала сьогодні на занятті наша колега - Вікторія Бєлова: поки не виконаємо всі завдання тренінгу, .... 1 січня не настане, .... а буде 32 грудня і т.д. (згадали казку "12 місяців"?). То так воно і буде, а тому - поспішайте, мої любі!

Отже, головним завданням цього модуля є:
Демонстрація портфоліо проекту та обговорення портфоліо свого колеги!


Створюємо сторінку портфоліо проекту:
  1. Входимо під своїм акаунтом до wiki.
  2. Переходимо до своєї сторінки користувача (клацаємо по своєму прізвищі та імені вгорі сторінки): 
  3. Клацаємо проти категорії "Мій внесок" на посилання ред.
  4. Робимо відступ в один рядок і клацаємо кнопці "Внутрішнє посилання": 
  5. В подвійних квадратних дужках вводимо: Портфоліо прізвище ім'я по батькові (в родовому відмінку!) з теми "назва теми проекту". Наприклад: Портфоліо Коваль Галини Василівни з теми "Ох, цей вже квадратичний світ!"
  6. Зберігаємо сторінку.
  7. Введена назва вікі-сторінки для вашого портфоліо відображатиметься червоним кольором.
  8. Клацаємо на цій червоній назві - відкриється вікно редагування вашого портфоліо.
  9. На сторінці тренінгу вашої групи в розділі "Шаблони" знаходимо Шаблон опису Портфоліо
  10. Відкриваємо цей шаблон і копіюємо в ньому {{subst:Шаблон:Опис Портфоліо і його складових.10 версія}} (можна скопіювати і звідси!)
  11. Вставляємо скопійоване у вікно редагування вашого портфоліо. Збережіть редагування.
  12. Перед вами з'явиться сторінка з шаблоном для заповнення вашого портфоліо проекту: 
  13. Клацаємо поступово біля кожної категорії на кнопку ред. і вводимо потрібні дані.
Вимоги до оформлення портфоліо:

  1. Назва навчальної теми: виділити назву теми жирним курсивом.
  2. План вивчення теми: а) план вивчення ви розташували на своєму google-сайті; б)в портфоліо в режимі редагування вписуєте План вивчення теми і подаєте зовнішнє посилання на сторінку вашого сайту з планом; в) під посиланням вставляєте зображення (завантажуєте його попередньо на вікі-сховище) з організаційною діаграмою, створеною в Bubble.us.
  3. Оцінювання (стислий опис і інструменти): прописуєте хід оцінювання (з вашого плану), вказуючи, які інструменти (обов'язково вказуємо їх правильну назву) ви використовуєте на певному етапі оцінювання. ОБОВ'ЯЗКОВО: в описі на назвах інструментів виставляємо посилання на відповідні документи! Нижче в стовпчик знову прописуємо всі документи оцінювання з посиланнями на них. Наприклад: 
  4. Діяльність учнів та вчителя: поетапно з вказуванням строків проведення етапу (наприклад, "на першому уроці", "І тиждень", "ІІ тиждень" тощо) прописуємо діяльність вчителя та учнів (опис повинен співпадати з тим, який подано в плані проекту!) з посиланнями на документи (таблиці, блоги, вікі-статті, дидактичні матеріали тощо - тобто абсолютно всі матеріали, які ви створювали для проекту!), з описом груп (обов'язково вказати google-групи, які ви створили!) і продуктами їх діяльності. Нижче окремим списком подайте всі ці інструменти. Наприклад: 
  5. Буклет вчителя подаємо в двох виглядах: вставляємо посилання на завантажений файл (у форматі Publisher) на сервісі SlideShare та у вигляді зображення, завантаженого на вікі. Наприклад: 
  6. Презентацію вчителя також подаємо в двох видах: посилання на файл, завантажений на сервісі SlideShare та у вигляді зображення, завантаженого на вікі. Наприклад: 
  7. Публікацію учнів також подаємо з посиланням на завантажений файл та окремо у вигляді зображень.
Обговорення сторінки портфоліо проекту колеги:
  1. Входимо під своїм акаунтом до wiki.
  2. Відкриваємо сторінку тренінгу вашої групи.
  3. Переходимо до сторінки портфоліо того користувача, роботу якого ви повинні "обговорити".
  4. Клацаємо по вкладці "обговорення" (вона наразі виділена червоним кольром).
  5. Копіюємо цей шаблон:  {{subst:Шаблон:Форма оцінювання демонстрації Портфоліо}}
  6. Вставляємо його до сторінки обговорення. Зберігаємо сторінку.
  7. В режимі редагування увійдіть у відповідний розділ цієї статті, клацнувши на посилання ред. , що розташоване праворуч біля кожного розділу статті.
  8. Внесіть свої коментарі у відповідний розділ (в коментарях прописуємо вдалі моменти та ідеї для покращення - ОБОВ'ЯЗКОВО!).
  9. Залишіть свій автоматичний підпис в кінці свого допису, натиснувши на кнопку Ваш підпис з часовою міткою: 
  10. Перегляньте свій допис, натиснувши на кнопку Попередній перегляд.
  11. За потреби внесіть зміни до свого допису. Знову перегляньте його в Попередньому перегляді.
  12. Якщо ваш допис виглядає так, як ви і очікували, натисніть на Зберегти сторінку.
  13. Перейдіть до наступного розділу і внесіть свої коментарі, повторивши кроки 2-7 для кожного допису.



Бажаю вам успіхів! Знаю, що ви дуже старанно попрацювали і продемонструєте свою роботу в найкращому вигляді!

Висловлюю особливу подяку Коваль Г.В. та Погрібняк О.С. за надані матеріали!

1 комментарий:

  1. Дякую, Ірино Семенівно, за чудову можливість проявити себе в новому вигляді діяльності, за нові знання, за дієву допомогу і за чудовий настрій, який я отримувала на Ваших заняттях!

    ОтветитьУдалить