Модуль 11 - невже це кінець?!?! Аж не віриться!!! Ще й Новий рік не настав, а ми вже майже закінчили тренінг!
Але... Як пошуткувала сьогодні на занятті наша колега - Вікторія Бєлова: поки не виконаємо всі завдання тренінгу, .... 1 січня не настане, .... а буде 32 грудня і т.д. (згадали казку "12 місяців"?). То так воно і буде, а тому - поспішайте, мої любі!
Отже, головним завданням цього модуля є:
Демонстрація портфоліо проекту та обговорення портфоліо свого колеги!
- Входимо під своїм акаунтом до wiki.
- Переходимо до своєї сторінки користувача (клацаємо по своєму прізвищі та імені вгорі сторінки):
- Клацаємо проти категорії "Мій внесок" на посилання ред.
- Робимо відступ в один рядок і клацаємо кнопці "Внутрішнє посилання":
- В подвійних квадратних дужках вводимо: Портфоліо прізвище ім'я по батькові (в родовому відмінку!) з теми "назва теми проекту". Наприклад: Портфоліо Коваль Галини Василівни з теми "Ох, цей вже квадратичний світ!"
- Зберігаємо сторінку.
- Введена назва вікі-сторінки для вашого портфоліо відображатиметься червоним кольором.
- Клацаємо на цій червоній назві - відкриється вікно редагування вашого портфоліо.
- На сторінці тренінгу вашої групи в розділі "Шаблони" знаходимо Шаблон опису Портфоліо
- Відкриваємо цей шаблон і копіюємо в ньому {{subst:Шаблон:Опис Портфоліо і його складових.10 версія}} (можна скопіювати і звідси!)
- Вставляємо скопійоване у вікно редагування вашого портфоліо. Збережіть редагування.
- Перед вами з'явиться сторінка з шаблоном для заповнення вашого портфоліо проекту:
- Клацаємо поступово біля кожної категорії на кнопку ред. і вводимо потрібні дані.
Вимоги до оформлення портфоліо:
- Назва навчальної теми: виділити назву теми жирним курсивом.
- План вивчення теми: а) план вивчення ви розташували на своєму google-сайті; б)в портфоліо в режимі редагування вписуєте План вивчення теми і подаєте зовнішнє посилання на сторінку вашого сайту з планом; в) під посиланням вставляєте зображення (завантажуєте його попередньо на вікі-сховище) з організаційною діаграмою, створеною в Bubble.us.
- Оцінювання (стислий опис і інструменти): прописуєте хід оцінювання (з вашого плану), вказуючи, які інструменти (обов'язково вказуємо їх правильну назву) ви використовуєте на певному етапі оцінювання. ОБОВ'ЯЗКОВО: в описі на назвах інструментів виставляємо посилання на відповідні документи! Нижче в стовпчик знову прописуємо всі документи оцінювання з посиланнями на них. Наприклад:
- Діяльність учнів та вчителя: поетапно з вказуванням строків проведення етапу (наприклад, "на першому уроці", "І тиждень", "ІІ тиждень" тощо) прописуємо діяльність вчителя та учнів (опис повинен співпадати з тим, який подано в плані проекту!) з посиланнями на документи (таблиці, блоги, вікі-статті, дидактичні матеріали тощо - тобто абсолютно всі матеріали, які ви створювали для проекту!), з описом груп (обов'язково вказати google-групи, які ви створили!) і продуктами їх діяльності. Нижче окремим списком подайте всі ці інструменти. Наприклад:
- Буклет вчителя подаємо в двох виглядах: вставляємо посилання на завантажений файл (у форматі Publisher) на сервісі SlideShare та у вигляді зображення, завантаженого на вікі. Наприклад:
- Презентацію вчителя також подаємо в двох видах: посилання на файл, завантажений на сервісі SlideShare та у вигляді зображення, завантаженого на вікі. Наприклад:
- Публікацію учнів також подаємо з посиланням на завантажений файл та окремо у вигляді зображень.
Обговорення сторінки портфоліо проекту колеги:
- Входимо під своїм акаунтом до wiki.
- Відкриваємо сторінку тренінгу вашої групи.
- Переходимо до сторінки портфоліо того користувача, роботу якого ви повинні "обговорити".
- Клацаємо по вкладці "обговорення" (вона наразі виділена червоним кольром).
- Копіюємо цей шаблон: {{subst:Шаблон:Форма оцінювання демонстрації Портфоліо}}
- Вставляємо його до сторінки обговорення. Зберігаємо сторінку.
- В режимі редагування увійдіть у відповідний розділ цієї статті, клацнувши на посилання ред. , що розташоване праворуч біля кожного розділу статті.
- Внесіть свої коментарі у відповідний розділ (в коментарях прописуємо вдалі моменти та ідеї для покращення - ОБОВ'ЯЗКОВО!).
- Залишіть свій автоматичний підпис в кінці свого допису, натиснувши на кнопку Ваш підпис з часовою міткою:
- Перегляньте свій допис, натиснувши на кнопку Попередній перегляд.
- За потреби внесіть зміни до свого допису. Знову перегляньте його в Попередньому перегляді.
- Якщо ваш допис виглядає так, як ви і очікували, натисніть на Зберегти сторінку.
- Перейдіть до наступного розділу і внесіть свої коментарі, повторивши кроки 2-7 для кожного допису.
Бажаю вам успіхів! Знаю, що ви дуже старанно попрацювали і продемонструєте свою роботу в найкращому вигляді!
Висловлюю особливу подяку Коваль Г.В. та Погрібняк О.С. за надані матеріали!
Дякую, Ірино Семенівно, за чудову можливість проявити себе в новому вигляді діяльності, за нові знання, за дієву допомогу і за чудовий настрій, який я отримувала на Ваших заняттях!
ОтветитьУдалить