Вітаю вас! Отже, модуль 1 ви вже подолали! Переходимо до модуля 2.
Знову нагадую: перш за все уважно читаємо матеріал посібника, переглядаємо за посиланнями документи, інструкції тощо.
Що потрібно виконати в модулі 2:
1. Ознайомитись з навичками 21 століття.
2. Розпочати роботу з Планом вивчення теми
Переглянете шаблон Плану вивчення теми (у вправі 3 крок 1 є посилання на шаблон). Ознайомитеся з розділами, які ви заповнюватимете поступово впродовж усього тренінгу. В шаблоні розміщено детальні інструкції для заповнення всіх розділів плану. Ваш План буде наповнюватися разом із створенням документів Портфоліо.
План вивчення теми – це головний документ Портфоліо.
1) Відкрийте План вивчення теми (знайдіть його у вправі 3 крок 1 і клацніть по посиланню - відкриється документ в текстововму редакторі MS Word)
2) Збережіть Шаблон Плану вивчення теми у папці Plany в своєму Портфоліо під назвою План вивчення теми.
3) Заповніть розділи Автор проекту та Відомості про тренінг.
4) Збережіть внесені зміни.
1) У стартовому вікні програми MS Publisher обрати "Буклеты" (клацнути 1 раз):
4) Клацаючи по кнопкам
, що розташовані в нижній частині вікна програми (під буклетом), можна переходити на відповідні сторінки буклету (1 - зовнішня, 2 - внутрішня).
5) Заповніть шаблони написів своїми дописами. Вставте в буклет свої малюнки (ті, що є в шаблоні можна видалити: клацнути на малюнку і натиснути клавішу Delete). Малюнки можна вставити з диску, флешки або знайти в Інтернеті (на потрібному малюнку клацнути правою кнопкою миші - Копировать изображение - перейти до буклету - клацнути в потрібному місці правою кнопокю миші - Вставить).
Щоб додати напис, треба виконати команди: Вставка - Надпись:
4. Створити посилання на вікі-сторінці тренінгу на ваш блог-щоденник:
1) ввійти на сайт wiki.iteach.com.ua
2) ввійти під своїм логіном і паролем для wiki (ваше прізвище та ім'я відобразиться у верхньому рядку:
Знову нагадую: перш за все уважно читаємо матеріал посібника, переглядаємо за посиланнями документи, інструкції тощо.
Що потрібно виконати в модулі 2:
1. Ознайомитись з навичками 21 століття.
2. Розпочати роботу з Планом вивчення теми
Переглянете шаблон Плану вивчення теми (у вправі 3 крок 1 є посилання на шаблон). Ознайомитеся з розділами, які ви заповнюватимете поступово впродовж усього тренінгу. В шаблоні розміщено детальні інструкції для заповнення всіх розділів плану. Ваш План буде наповнюватися разом із створенням документів Портфоліо.
План вивчення теми – це головний документ Портфоліо.
1) Відкрийте План вивчення теми (знайдіть його у вправі 3 крок 1 і клацніть по посиланню - відкриється документ в текстововму редакторі MS Word)
2) Збережіть Шаблон Плану вивчення теми у папці Plany в своєму Портфоліо під назвою План вивчення теми.
3) Заповніть розділи Автор проекту та Відомості про тренінг.
4) Збережіть внесені зміни.
3. Створити публікацію-буклет в середовищі MS Publisher (клацнути кнопку Пуск
-Усі програми - Microsoft Office - Microsoft Office Publisher):

2) Обрати потрібний шаблон і клацнути по кнопці "Создать":
3) У обраному шаблоні можна змінити:
"Цветовые схемы":
"Шрифтовые схемы":
"Буклет-параметры" (шаблон буклету, параметри сторінки):
4) Клацаючи по кнопкам

5) Заповніть шаблони написів своїми дописами. Вставте в буклет свої малюнки (ті, що є в шаблоні можна видалити: клацнути на малюнку і натиснути клавішу Delete). Малюнки можна вставити з диску, флешки або знайти в Інтернеті (на потрібному малюнку клацнути правою кнопкою миші - Копировать изображение - перейти до буклету - клацнути в потрібному місці правою кнопокю миші - Вставить).
Щоб додати напис, треба виконати команди: Вставка - Надпись:
Тематика буклету:
І варіант - публікація для батьків, в якій описано суть проектних технологій, навичок 21 століття тощо;
ІІ варіант - публікація для учнів з описом проектних технологій (в доступній формі для обраного віку учнів) або рекламний буклет для вашого проекту (своєрідна мотивація учнів для участі в вашому проекті).
4. Створити посилання на вікі-сторінці тренінгу на ваш блог-щоденник:
1) ввійти на сайт wiki.iteach.com.ua
2) ввійти під своїм логіном і паролем для wiki (ваше прізвище та ім'я відобразиться у верхньому рядку:
3) перейти на вікі-сторінку тренінгу вашої групи:
І група: Тренінг за 10 версією Intel"Навчання для майбутнього". м. Знам'янка, жовтень-листопад 2013 (клацніть на це посилання і ви перейдете на потрібну сторінку)
ІІ група: Тренінг за 10 версією Intel"Навчання для майбутнього". м. Знам'янка, жовтень-листопад 2013 група 2 (клацніть на це посилання і ви перейдете на потрібну сторінку)
4) Проти свого прізвища у списку учасників клацнути по ред. (в кінці рядка).
5) на панелі інструментів у вікні редагування вибрати кнопку "Зовнішнє посилання":
6) з'явиться напис: [http://www.example.com назва посилання]
7) замість example.com вводимо адресу свого власного блогу щоденника (znam-trening-intel-(ваш номер).blogspot.com/), ставимо пропуск і вводимо назву посилання: Блог-щоденник навчання на тренінгу. Наприклад: [http://znam-trening-intel-24.blogspot.com// Блог-щоденник навчання на тренінгу].
8) клацнути по кнопці "Зберегти" - на сторінці тренінгу під вашим прізвищем з'явиться посилання на ваш блог-щоденник.
Додаткове завдання:
На власній вікі-сторінці в розділі "Мої блоги" вставте посилання на блог-щоденник тренінгу "Учителі в онлайні" та на блог-щоденник тренінгу Intel-10 за вищевказаним способом.
Бажаю успіхів!
Нагадую: в коментарях можна задавати запитання, інші учасники тренінгу та тренери можуть давати на них відповіді та поради.
дякую за допомогу
ОтветитьУдалить